Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

NNZ ‘the packaging network’ viert 90 jarig jubileum

NNZ ‘the packaging network’ viert vandaag haar 90 jarig jubileum.
NNZ werd op 22 oktober 1922 opgericht door Marinus Gijsbertus Boot als de Noord Nederlandse Zakkenhandel: een handelshuis voor jute zakken in Groningen met internationale ambities. Op 26 oktober 2012 viert NNZ haar 90-jarig bestaan. In de afgelopen negentig jaar is NNZ uitgegroeid tot een Groningse multinational met 180 werknemers wereldwijd, die verpakkingsoplossingen creëert voor haar klanten in de agrarische en industriële markt. Een reden voor dit succes is de betrokkenheid die NNZ toont naar haar klanten.

Deze belangrijke mijlpaal wordt gemarkeerd door de donatie van drie boten aan Oxfam Novib in Bangladesh. De boten dragen de namen: Marinus, Will en Wim ter ere van deze leden van de familie Boot die hebben bijgedragen aan het succes van NNZ. "Ons 90-jarig bestaan is een grote mijlpaal voor NNZ", zegt Len Boot, CEO van het bedrijf. "We zijn verheugd dat onze klanten de waarde van onze producten en diensten erkennen. Het resultaat van de gezamenlijke inspanning van de familie, onze medewerkers en partners wereldwijd motiveert ons allen op deze weg verder te gaan, zodat wij in het jaar 2022 ons 100-jarig bestaan kunnen vieren”.


NNZ

NNZ is een sociaal en marktgeoriënteerd bedrijf met het onmiddellijke doel om verpakkingsoplossingen te creëren voor haar klanten door middel van een wereldwijd verpakkingsnetwerk in groente en fruit sector als ook in de industriële sector. NNZ’s internationale netwerk is actief in meer dan 50 landen over de hele wereld, zowel in aanbestedingen en verkopen als in de ontwikkeling van producten en markten. Ondanks NNZ’s internationale oriëntatie blijft onze filosofie onveranderd: “focus on local”! Binnen die filosofie creëren de centraal gestuurde disciplines de condities waarin de verschillende NNZ-vestigingen optimaal kunnen functioneren op het gebied van verkopen, logistiek, service en direct marketing.

Publicatiedatum: