Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Netto Marken-Discount ondersteunt telers
De Duitse discounter Netto Marken-Discount ondersteunt met de verkoop van levensmiddelen van het eigen merk 'Ein Herz für Erzeuger`agrariërs uit Duitsland. De artikelen uit dit assortiment worden elk met een toeslag van tien cent verkocht. Deze toeslag komt voor 100 procent bij de producent terecht. In het kader van dit duurzame initiatief heeft de levensmiddelendiscounter in 2011 samen met zijn klanten in totaal meer dan 3,5 miljoen euro aan Duitse agrariërs uitbetaald.
Netto Marken-Discount is zich bewust van zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid en stemt zijn inkooprichtlijnen dan ook af op duurzaamheidsaspecten. Met zijn regionale assortimentssamenstelling ondersteunt de discounter in heel Duitsland middenstands- en familiebedrijven. Deze duurzame assortimentsvorming heeft Netto Marken-Discount versterkt met het 'Ein Herz für Erzeuger`assortiment. „Het ondersteunen van nationale agrariërs en regionale bedrijven hoort bij onze bedrijfscultuur. Om deze reden zijn we in 2008 met het eerlijke initiatief 'Ein Herz für Erzeuger`van start gegaan en hebben we zo ons partnerschap met Duitse agrariërs verder uitgebouwd,” aldus Franz Pröls, directeur van Netto Marken-Discount.