Groeicijfers Jan Linders overtreffen de markt met sterk eerste half jaar
Groeistrategie
Leo Linders, Algemeen Directeur van Jan Linders Supermarkten: "We hebben de afgelopen jaren hard gebouwd aan ons fundament: onze interne organisatie, onze supermarkten en onze formule. Het resultaat daarvan zien we nu heel duidelijk terug in de cijfers. We blijven ons bewijzen als de beste supermarkt in álle versproducten (GfK, 2017). We zien groei in alle versgroepen maar met name in AGF. Ook is duidelijk dat onze ombouwoperatie rendeert; klanten waarderen onze nieuwste formule-elementen, met een grote focus op vers, kwaliteit, service, voordeel en beleving. Vandaag heropenen we onze vernieuwde supermarkt in Boxmeer en het komende half jaar staan nog eens 5 verbouwingen op onze planning. Eind 2018 staat de teller van het aantal supermarkten in onze nieuwste formule op 30."
Consument van het Zuiden
Goede resultaten zijn voor Jan Linders geen reden om stil te zitten. "Dat kan ook niet in onze branche! Een sterke basis geeft juist ruimte voor ontwikkeling, en die pakken we volop. In 2018 kruipen we nog dichter tegen onze klant – de consument in het zuiden - aan, zodat we als geen ander begrijpen hoe hij eet, wat zijn voorkeuren zijn en welke trends er leven. Met die kennis in pacht, kunnen we nog meer betekenis geven aan onze belofte 'Het voordeel van het zuiden'."