Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Gebrs van Aarle wint “VEG. marketingheld 2018” award
Gebrs van Aarle kijkt zeer positief terug op de eerste editie van VEG. Het nieuwe event waar zintuigen geprikkeld werden door de combinatie van geuren en kleuren en waar groente en fruit centraal stonden was voor de bezoeker een ware beleving. Karin van Aspert, hoofd marketing en communicatie: "Het afwisselende programma met workshops, presentaties en korte lezingen in combinatie met diverse demonstraties op onze stand was een groot succes."
Passie voor AGF
Klanten en bezoekers konden op de stand van Gebrs van Aarle een demonstratie bijwonen van Green Yourself. Met highspeed-blenders van Wartman werden met diverse dagverse producten heerlijke verse smoothies, pesto's en soepen gemaakt. "Gezond, snel en lekker zijn de ingrediƫnten voor de toekomst en Gebrs van Aarle vertaalt dit naar topkwaliteit, service en passie voor AGF. Deze boodschap moeten we samen uitdragen uitgedragen richting de consument, of je nu een speciaalzaak, boerderijwinkel , ambulante handelaar of horeca vers groothandel bent. De consument is er klaar voor, pak die kans en laat je onderscheidende vermogen zien."
VEG. marketingheld 2018 In aanloop naar de beurs heeft Gebrs van Aarle veel reclame gemaakt voor VEG. En met resultaat: vele klanten wisten de weg naar VEG. te vinden ondanks de afstand vanuit het zuiden naar de Rotterdamse Onderzeebootloods. Hiervoor is de groothandel beloond door de VEG. organisatie en ontvingen zij de VEG. marketingheld 2018 award. Een van de ingezette marketingtools was het verloten van een studiereis waarvan een dezer dagen de winnaar bekend gemaakt wordt.
RIK certificering
Sinds kort is Gebrs van Aarle RIK-gecertificeerd wat betekent dat zij voldoen aan de strengste KCB- kwaliteitscode en daarom zelfstandig inkomende goederen uit binnen- en buitenland mogen keuren. Tijdens VEG. presenteerde Gebrs van Aarle eigen import citrus uit Portugal waarvan iedere standbezoeker er een aantal van mee naar huis kreeg om te proeven.
Gebroeders van Aarle kijkt vol vertrouwen uit naar VEG. 2019.