Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Business Partners in Fresh naar Londen en World Horti Center

"Extreme prijzen Harrods en extreme kant-en-klaar keuze Marks & Spencer"

Detaillisten hebben het druk maar vinden toch de tijd om met Business Partners in Fresh (BPF) op inspiratie en kennistour te gaan. "2 weken geleden nog met z`n allen naar Londen voor een 3-daagse FoodTour en afgelopen woensdag een dag in het World Horti Center in Naaldwijk met De Groentekok Frank Fol', vertelt Dik Vogelaar van LookAtFresh die de tours organiseerde. "Londen was zeer inspirerend en er is opvallend veel inspiratie opgedaan in niet foodwinkels."


BPF bij de Tower Bridge in Londen

Wat indruk maakte in Londen was de beleving, bediening en de presentatie van producten. "Een bezoek aan warenhuis Harrods en de mooiste Marks & Spencer sprak erg tot de verbeelding. Harrods met het extreme in prijzen tot Marks&Spencer met extreem veel kant-en-klaar keuze met betrekkelijk korte data en zo`n 35 onbemande kassa`s. Ook werden er markten bezocht in de diverse wijken en natuurlijk de culturele highlights bezocht als de Londen Eye, Buckingham Palace en de Towerbridge."
 


Bij het bezoek aan het World Horti Center is er gewerkt met De Groentekok Frank Fol aan nieuwe soorten rauwkost, salsa`s en geparfumeerd water waaraan ook aan de uitstraling hiervan aandacht werd besteed. De samenwerking met Frank Fol is een vervolg op het WokConcept dat verleden jaar is geïntroduceerd met de 100% Groentesaus, een product dat is ontwikkeld door Frank. Ook dit bezoek stond in het teken van nieuwe producten met de 100% Groentesaus, die als voordeel heeft dat consumenten gemakkelijker 200 gram groenten per dag kunnen consumeren omdat ook de saus meetelt als groente. Dik: "Tijdens de rondleiding in het World Horti Center, het kennis en innovatiecentrum van Europa, was het heel bijzonder om te zien wat er allemaal voor nodig is om ons zo`n mooi product te kunnen leveren."
 


Business Partners in Fresh
"Is een groep enthousiaste ondernemers waar "samen ontwikkelen", "kennis delen", "eerlijkheid met en naar elkaar" en "gezelligheid" centraal staan. In het WHC waren ook Denise en Marco van Roberts AGF uit Raamsdonksveer er voor het eerst bij.
De grootte van de groep is niet een doel op zich, wel de kwaliteit van het met elkaar omgaan en vertrouwen hebben", besluit Dik.

Voor meer informatie
Dik Vogelaar
Look at Fresh
info@lookatfresh.nl
www.lookatfresh.nl



 
Publicatiedatum: