Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Minder verlies voor bedrijf achter HelloFresh

Rocket Internet sloot 2017 af met een nettoverlies van zes miljoen euro. Fors minder dan een jaar eerder toen het bedrijf achter onder andere HelloFresh nog 741,5 miljoen euro in het rood stond. De gecombineerde omzet van de bedrijven, die onder Rocket Internet vallen, nam met 28 procent toe tot 2,64 miljard euro.

Foodbedrijven HelloFresh en Delivery Hero maakten vorig jaar een beursgang en groeiden met respectievelijk 52 (904,9 miljoen) en 60 procent (544,2 miljoen). Daarnaast wist HelloFresh de negatieve ebitdamarge terug te brengen van 13,8 tot 7,7 procent.

Publicatiedatum: