Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Blog Prominent:

"Weten wat je verkoopt doet de verkoopkansen stijgen"

Snel schakelen is waar het tegenwoordig om draait. Persoonlijke klantrelaties tussen in- en verkoop verdwijnen vaker naar de achtergrond, waardoor de nadruk komt te liggen op de producten zelf. Het delen van de juiste productinformatie wordt daarom steeds belangrijker. Door specifieke eigenschappen en (verpakkings)mogelijkheden te benadrukken, zullen de verkoopkansen stijgen.

Gerichte informatie
Net zoals consumenten producten eerder zullen kopen wanneer zij bekend zijn met de specifieke eigenschappen en mogelijkheden, is het voor retailers belangrijk om te weten wat zij in- en verkopen. Door hen van gerichte informatie te voorzien en hen te attenderen op de verkoopkansen kunnen zij hun communicatie naar consumenten daarop instellen. Hoe beter men een product kent, des te groter de kans dat het vaker wordt gekocht.

Hoe vertaalt dit zich naar onze trostomaten? Het soort informatie dat aan retailers en consumenten wordt verstrekt, is verschillend. Alhoewel het om dezelfde producten gaat, ligt de nadruk op andere eigenschappen en mogelijkheden.

Optimaal uitgelicht
Retailers kunnen worden gewezen op de gezonde en frisse uitstraling van ons natuurproduct. Wanneer dit in de winkel optimaal wordt uitgelicht – letterlijk en figuurlijk – krijgt de verkoop een boost. Daarnaast zorgt de lange houdbaarheid van trostomaten voor een lage derving. Tenslotte kan er worden gekeken naar de juiste eenheid per product en slimme verpakkingsmogelijkheden.

Voor consumenten kan de communicatie zich richten op de versheid en goede smaak van de producten. De trostomaten komen direct van onze telers, waar zij op het juiste tijdstip worden geoogst om de beste smaak te garanderen. Daarnaast valt er winst te behalen met het benadrukken van de veelzijdigheid van onze tomaten. Elke variant heeft haar eigen smaak en bereidingswijze.

Voor meer informatie:
Prominent
www.prominent-tomatoes.nl
info@prominent-tomatoes.nl

Wim van den Berg
w.vandenberg@doorpartners.nl
Publicatiedatum: