Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Vooral groenten en fruit in top 10 onlineboodschappen bij Carrefour

In tegenstelling tot de verwachtingen zijn het niet alleen de zware, grote artikelen die online succes hebben. Dat blijkt uit de top 10 van de meest bestelde artikelen op Carrefour.eu in de voorbije tien maanden:
· Water 'Cristaline' 50 cl
· Kiwi's
· Komkommers
· Bananen in bulk
· Eetklare avocado's
· Courgettes
· Water Carrefour 6 x 2 l
· Zakdoekjes (150 stuks)
· Broccoli
· Tomaten (in shaker)

Klanten kunnen online bestellen en de boodschappen bij de Drive ophalen of de boodschappen worden thuisgebracht. Vandaag heeft Carrefour 190 afhaalpunten en het doel is om dit aantal tegen eind 2018 uit te breiden tot 250.

Alle winkels samengenomen biedt Carrefour België momenteel online 19.000 Food-referenties aan. Bovendien is bij Carrefour niet alleen het assortiment vergelijkbaar met dat van de winkel waar de klant zijn bestelling gaat ophalen, de prijzen zijn dat ook. Het gaat om een groei in het aanbod van 27% ten opzichte van januari 2017. De verhouding tussen het gewone assortiment en het seizoensassortiment is 94 % - 6 %. De uitbreiding van het assortiment betrof vooral de versproducten.

+46 % in het assortiment van de Webshop
In mei 2017 lanceerde Carrefour de Webshop, haar non-foodwebsite. Op dat moment bood de keten er 15.000 referenties aan. Vandaag, minder dan een jaar later, telt de Webshop 22.000 referenties. Dat is een stijging van meer dan 46%. Hier is de verdeling iets anders: het seizoensassortiment is iets belangrijker (15 %), terwijl het gewone aanbod 85 % vertegenwoordigt.


 
Publicatiedatum: