Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Love Beets verdubbelt houdbaarheid bieten

Love Beets levert producten op basis van bieten aan retailers en heeft zijn assortiment aan gemarineerde bieten vernieuwd. De producten van Love Beets zijn langer houdbaar en hebben een hersluitbare verpakking. Hierdoor zijn de producten makkelijker in het gebruik en daarmee aantrekkelijker voor zowel retailers als consumenten.

De meeste producten, die Love Beets vanaf 12 maart levert, hebben een houdbaarheid van 36 dagen. Dat is een significante verbetering ten opzichte van de houdbaarheid van 18 dagen, die vroeger voor de Love Beets-producten gold.

"Door de verbeterde houdbaarheid zijn onze producten aantrekkelijker geworden voor retailers. Ze kunnen nu meer wijdverspreid en in grotere verpakkingen worden gedistribueerd," zegt George Shropshire van Love Beets USA, LLC. "Ook geeft dit consumenten meer tijd om van zijn bieten gebruik te maken als de bieten eenmaal in huis zijn gehaald. Dit is op veel verschillende manieren een groot voordeel."

Door deze nieuwe ontwikkeling kan Love Beets zijn producten zowel aan de oostkust als aan de westkust van de VS leveren zonder dat de transporttijden de kwaliteit van de bieten in gevaar brengen.

"Door innovatie en door onze faciliteiten op een nieuwe manier te gebruiken, hebben we het voor elkaar gekregen dat onze gemarineerde bieten twee keer zo lang houdbaar zijn zonder dat daarbij enige conserveringsmiddelen worden toegepast," zegt Daniel Cross van Love Beets Production, LLC.



Terwijl retailers voordeel hebben bij de verbeterde houdbaarheid, hebben consumenten baat bij de nieuwe hersluitbare verpakking. 

"We zijn erg enthousiast over onze nieuwe 'peel and reseal'-verpakking, omdat dit iets is waar we al lange tijd aan hebben gewerkt," zegt Shropshire. "We wisten al dat dit het gebruiksgemak voor de consument zou vergroten. De ervaring van de consument is voor ons bedrijf van groot belang."

De nieuwe verpakking van Love Beets geeft weinig rommel, zorgt voor meer gemak bij het eten van de bieten als snack onderweg en zorgt ervoor dat de bieten niet per se in een keer moeten worden geconsumeerd. 

"Je trekt simpelweg het label eraf, pakt net zoveel bieten als je zelf wilt en drukt dan het label weer terug. Je kunt de verpakking dan in de koelkast plaatsen, waarna de bieten bij een volgende keer net zo vers zullen zijn," licht Shropshire toe.

Producten van Love Beets, die van de "peel and reseal"-verpakking gebruik maken, zijn onder andere de gemarineerde bieten (Organic Mild Vinegar, Mild Vinegar, White Wine & Balsamic, Honey & Ginger, wn Sweet Chili) en de producten Sweet & Smoky Shredded Beets, Beet Salsa en Honey + Vinegar Golden Beets. Alle producten met uitzondering van Beet Salsa zijn 36 dagen lang houdbaar.

De vernieuwde producten van Love Beets zijn beschikbaar bij alle grote retailers en gespecialiseerde winkels in Noord-Amerika.

Contact:
Natasha Lichty
Love Beets
Tel: (+1) 856-457-8712
Publicatiedatum: