Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Enthousiaste reacties van exposanten en bezoekers
Amerikaanse vakbeurs Southern Exposure groot succes
Op zaterdag 3 maart organiseerde de Southeastern Produce Council (SEPC) weer de jaarlijkse vakbeurs Southern Exposure in het Convention Center in Tampa. Exposanten, bezoekers en kopers probeerden het beste te halen uit dit relatief kortdurende evenement. Dit zorgde de hele middag voor een afgeladen beursvloer en grote bedrijvigheid.
"Voor ons is dit veruit de beste show," vertellen Andy Tudor en Aaron DeHerrera van Rainier Fruit. Tudor was zeer tevreden over het aantal kopers dat hij gedurende de vijfenhalf uur durende beurs in zijn stand mocht verwelkomen. "Er is geen enkele andere beurs waar zoveel kopers op afkomen," aldus Tudor.
"We zijn dol op Southern Exposure," vertelt Harold Paivarinta van Red Sun Farms. "Persoonlijk ben ik al betrokken bij deze beurs vanaf het moment dat hij in 2004 voor het eerst in Lakeland gehouden werd. "Waaraan dankt dit evenement haar grote succes? Paivarinta denkt dat dit komt door hoge mate van interactie tussen AGF-bedrijven en retailers. "Je ziet elkaar bij meerdere gelegenheden, zoals tijdens het golftoernooi, het diner en de vakbeurs maar ook wanneer je op badslippers door het hotel loopt." Southern Exposure biedt de gelegenheid om hechte relaties op te bouwen met potentiƫle klanten.
"Het is een geweldige vakbeurs," laat Graig Slate van SunFed weten. "De kleinschalige opzet van dit evenement maakt het bijzonder. Daarnaast trekt het vooraanstaande bezoekers. De combinatie van een compacte vakbeurs en gerenommeerde bezoekers maken de beurs voor ons tot een enorm succes." Er mogen maar 270 exposanten deelnemen.
Ieder jaar kiest het SEPC een thema voor de vakbeurs en dit jaar was dit 'Produce is King'. Bekijk het fotoverslag om te zien hoe de AGF-sector Tampa heeft laten 'rocken'. In de loop van de week zal FreshPlaza een uitgebreid verslag met foto's van de nieuwste productinnovaties en trends publiceren.