Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

BerryWorld verenigt bedrijven onder één identiteit

BerryWorld presenteerde tijdens de Fruit Logistica 2018 haar hernieuwde eenduidige corporate uitstraling. In 2014 begon BerryWorld met het ontwikkelen van een nieuwe merkidentiteit, als reactie op sterke groei. Wil Beekers, Europees CEO van BerryWorld: "In 2014 lag onze focus op gelijke naamgeving van alle bedrijven binnen de groep en het samenbrengen van dit alles onder de kleurrijke BerryWorld identiteit. Hiermee werd EuraFruit, BerryWorld South Africa en ons Nederlandse bedrijf Vitalberry B.V. werd BerryWorld Europe."



De 7 elementen, die samen het BerryWorld logo vormen, vertegenwoordigen de zeven continenten van de wereld en de wereldwijde ambities van de BerryWorld Group. De invulling van deze wereldwijde ambities heeft BerryWorld doen besluiten om alle bedrijven een gezamenlijke kleur te geven. BerryWorld Group is namelijk, sinds de oorspronkelijke samenstellingen van de bedrijfsarchitectuur, flink uitgebreid. Zo is er inmiddels ook een vestiging in Australië geopend (joint venture met Piñata Farms), is PrepWorld Spanje opgericht en heeft BerryWorld recentelijk een kantoor in Frankrijk geopend. Ook zijn er plannen met het oog op verdere uitbreidingen in de nabije toekomst.

De BerryWorld Group expertise omvat de gehele supply chain, van teelt tot consumentenmarketing. BerryWorld heeft nu filialen in het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Spanje, Frankrijk, Australië en Zuid-Afrika. "Onze groeiplannen benadrukken de noodzaak voor een toekomstbestendige identiteit die met de BerryWorld Group mee kan groeien. Vandaar de beslissing om al onze zachtfruitbedrijven te verenigen onder deze gemeenschappelijke paarse identiteit," zegt Adam Olins, CEO van de Group.

"Onze gemeenschappelijke cultuur zal in 2018 verder worden uitgebouwd en onze visie 'growing the berry world together' zal versterkt worden door deze gezamenlijke identiteit. De groei van ons bedrijf in prepared fruit heeft ons het vertrouwen gegeven uit te breiden naar Spanje, met onze joint venture PrepWorld Spain, die in 2017 is ontstaan. De activiteiten van PrepWorld in het Verenigd Koninkrijk en Spanje zullen doorgaan onder hun veelkleurige identiteit die past bij de aard van het bedrijf: actief in meerdere categorieën en met een focus op innovatie."

Voor meer informatie:
BerryWorld
www.berryworld.com
Publicatiedatum: