Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Fruit voor Valentijn

Morgen is het zover: Valentijn. Een uitgelezen dag voor velen om zijn of haar geliefde in het zonnetje te zetten. Verschillende supermarkten spelen hier op in door aardbeien aan te bieden in een speciale hartvormige verpakking. Speciaal voor Valentijn liggen de aardbeien bij Albert Heijn, Lidl en Carrefour in de winkels. Bij Albert Heijn kost een hartvormig doosje aardbeien van 350 gram €3,49. 
Niet alleen de aardbeien zijn verkrijgbaar in een hartvormige verpakking, maar ook het Spaanse Uvasdoce heeft een romantische druivenverpakking ontworpen. De Valentijns verpakking is verkrijgbaar bij Spaanse supermarkten en heeft drie verschillende uitvoeringen: een met witte druiven, een met roden druiven en een gecombineerde versie. De verpakking heeft een kleurrijk etiket met een romantische boodschap erop.
 

De kiwi's van het merk Kingkiwi zijn speciaal voor Valentijn in een nieuw jasje gestoken en zijn op de Fruit Logistica in Berlijn gepresenteerd. ''Vorig jaar verloor de Valentijns-verpakking aan populariteit en daarom willen we het nu in een nieuw jasje opnieuw op de markt brengen,'' zegt Massimo Ceradini van de Ceradini Group. De verpakking is met rode hartjes versierd en er staat 'Happy Valentine's Day' op geschreven. 


De Pink Lady wordt als de ideale appel voor Valentijnsdag gepromoot. ''Met dank aan haar roze uiterlijk en zoetzure smaak biedt de Pink Lady goede merchandise mogelijkheden,'' aldus appelleverancier Superfresh Growers. Volgens Catherine Gape-Stewart van Superfresh Growers gaat de Pink Lady goed samen met Rose wijn, als men deze producten samen promoot heeft men een mooie Valentijn display.