Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Levarht presenteert nieuwe slogan

Tholen - 'Bringing the best together'. Met deze woorden wil Levarht zich de komende jaren profileren op de markt. Claas van Os, directeur marketing & NBD bij van Levarht: "Wat wij met name doen, is het verbinden van de juiste ketenpartners, want voor Levarht is partnership alles. Onze nieuwe slogan helpt ons om deze boodschap uit te dragen."



De vorige slogan, 'Your source to freshness', was volgens Claas niet meer onderscheidend genoeg. "Deze slogan legde de nadruk op de supply chain en eigen teelt. Mede door onze eigen productiebedrijven en ons partnership met Van Nature zijn wij dan wel de bron, maar de afgelopen vijf jaar is dit voor retailers eerder een voorwaarde geworden dan een Unique Selling Point. We zijn terug naar de kern gegaan en hebben gekeken naar wat ons nu bijzonder maakt."

Happy consumer 
Levarht heeft in haar klantenbestand supermarkten uit Nederland, Engeland, Scandinaviƫ en Duitsland en heeft ook klanten overzee: van de VS tot Japan en van China tot het Midden Oosten. "Vaak koppelen wij onze supermarkten aan geselecteerde telers die direct betrokken worden bij de organisatie van de supply chain en het opzetten van de gevraagde specificatie en certificeringen. Hiermee waarborgen we continue kwaliteit en beschikbaarheid. Samen met onze partnertelers uit alle continenten zijn we in staat om jaarrond te leveren en zo onze klanten ook bij seizoenswisselingen te ontzorgen."

"We koppelen teler en klant aan elkaar door heel goed te luisteren naar wat de behoeften zijn. Door de juiste afstemming van vraag en aanbod, zijn wij met elkaar in staat om de tijd tussen oogst en leveringen tot een minimum te beperken. Zo halen we veel kosten uit de keten. Met uiteindelijk als resultaat dat er een zo vers mogelijk product in de schappen ligt. Door de consument tevreden te houden genereer je voorkeuren en daarmee herhaalaankopen. De lowest cost supplier zijn wij niet, maar onderaan de streep zou de samenwerking met ons zomaar meer kunnen renderen omdat de omzet toeneemt en we ketenkosten en kwaliteitsverlies kunnen reduceren." 

Knowledge-partners
"We brengen ketenpartners op zo'n open manier bij elkaar. Daardoor raken we het product zelf vaak niet eens meer aan. Het is cruciaal dat partners kennis met elkaar te delen. Hoe opener een keten is, hoe beter de gezamenlijke resultaten zijn. Uiteindelijk werken zaadbedrijven, logistieke partners, telers en supermarkten allemaal samen om de behoefte van de consument in te vullen. Met elkaar kunnen we kansen pakken en knelpunten oplossen. Een mooi voorbeeld van de manier waarop wij samenwerkingen aangaan, is het vertical en horizontal farming project in het Midden-Oosten waar sla en kruiden worden geteeld. Onder andere Philips Lighting, Delphy en RijkZwaan werken hieraan mee." Een mooie bewijsvoering van 'Bringing The Best Together'."



Kleurrijke handen
Naast de slogan verandert ook de visualisatie compleet. "We hebben gekozen voor handen in alle mogelijke vormen en kleuren. Uiteindelijk bestaan zowel ons bedrijf als de sector uit mensen. Handen omhelzen, verbinden, zijn persoonlijk en uitnodigend. Ook met deze visualisatie willen we de boodschap uitdragen dat we alleen door de juiste connecties te leggen tot het hoogst haalbare resultaat komen." 



Voor meer informatie:
Levarht