Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Kaufland viert 50-jarig jubileum

In januari 1968 opende Kaufland haar eerste filiaal in Backnang (Baden-Württemberg). Met deze opening legde het bedrijf de basis van een succesgeschiedenis. Tegenwoordig is Kaufland namelijk met meer dan 1.270 filialen en 148.000 medewerkers in zeven Europese landen vertegenwoordigd. De jaarlijkse omzet bedraagt 21,6 miljard euro. Kaufland viert haar 50-jarig jubileum onder het motto 'Frisch wie nie' (Vers zoals nooit tevoren) samen met haar klanten met aanbiedingen, kortingsacties en een prijzenloterij.


Opening van het eerste filiaal 'Handelshof' in Backnang Kaufland

"Van één filiaal in Duitsland naar meer dan 1.270 filialen in Europa - dat was voor Kaufland een spannende en succesvolle ontwikkeling. Tegenwoordig horen we tot de belangrijkste retailers op de Europese markt en we plannen een expansie naar Moldavië en Australië", zegt Patrick Kaudewitz, bestuursvoorzitter van Kaufland.


Groenten en fruit koopt men in het Handelshof Kaufland

Als één van de vooraanstaande levensmiddelhandelaren staat Kaufland voor hoge kwaliteit, een grote keuze, voordelige prijzen en eenvoudig inkopen doen. "Onze winkelbelofte is sinds 50 jaar even eenvoudig als relevant. We bieden onze klanten de perfecte wekelijkse inkopen en daarmee meer levenskwaliteit", aldus Patrick. "Deze belofte geldt uiteraard ook voor de toekomst. Daarvoor ontwikkelen we ons continue verder en oriënteren ons daarbij op de verwachtingen en wensen van onze klanten."

Versheid tegen de beste prijs
"Wie stopt met beter worden, stopt met goed zijn" - met dit motto ontwikkelt Kaufland zich continue verder. In het middelpunt staan daarbij altijd de klanten en hun verwachtingen aan de perfecte weekinkopen.

In 2017 heeft Kaufland met een groot moderniseringsoffensief reeds meer dan de helft van haar filialen aangepast aan een nieuwe winkelconcept. Dit jaar worden er nog meer filialen gemoderniseerd. Het nieuwe concept maakt het inkopen doen makkelijker door een betere overzichtelijkheid, lagere schappen en een duidelijke oriëntatie door kleursymbolen op alle afdelingen. Versheid en kwaliteit staan daarbij in de focus. Dat weerspiegelt zich in de nieuw vormgegeven versafdelingen zoals die van groenten en fruit, de bakkersafdeling en de slagerijafdeling. Het herziene assortiment omvat een nog grotere keuze aan lokale en premiumproducten. Ter ere van het 50-jarig jubileum presenteert Kaufland zich dus als een handelsbedrijf dat klaar is voor de toekomst.
Publicatiedatum: