Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Amerikaans citruslabel ziet afzet stijgen
Nu consumenten bij de start van het nieuwe jaar weer op zoek zijn naar gezonde en calorie-arme producten, meldt het Californische citruslabel Sun Pacific dat de afzet van haar premium citruslabel Vintage Sweets gestegen is. De Vintage Sweets Heirloom Navels beleefden hun debuut in januari 2015 en worden vermarkt onder dit premium label dat zich richt op consumenten die op zoek zijn naar een superieure kwaliteit, zoetheid en smaakervaring.
De Vintage Sweets sinaasappelen zijn afkomstig van honderd jaar oude bomen en worden met de grootste zorg en op het optimale tijdstip geplukt wat een garantie biedt voor hun heerlijk zoete smaak. Het merk is ook geverifieerd door het Non-GMO Project en dit is iets waar consumenten van premium producten steeds meer waarde aan hechten.
"Het aandeel van citrusspecialiteiten binnen de citruscategorie blijft groeien en Vintage Sweets sinaasappelen zijn een geweldig aanvulling op onze Cuties en Cara Cara Navels," legt Howard Nager van Sun Pacific uit.
"Als grootste onafhankelijke Navelteler in de Verenigde Staten beschikken we over een ruime aanvoer van kwaliteitsfruit dat aan alle eisen van onze retailklanten voldoet."
De Vintage Sweets sinaasappelen zijn los te koop maar ook in zakken van 1,4 kilo en gesealde trays met 6 stuks. De retro-verpakking in de kleuren zwart en oranje wekt de verwachting van een premium smaakervaring en werd ontworpen om extra op te vallen in het AGF-schap. De duidelijke afbeeldingen en displaymaterialen zijn bedoeld om consumenten te verleiden tot impulsaankopen," vertelt Nager.