Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Nieuw reclamefilmpje:

Aldi Süd neemt bezoekers mee in het heelal

Reeds drie weken voor de start van de nieuwe StarWars-film neemt Aldi Süd de bioscoopbezoekers mee naar het heelal: de tweede bioscoopreclame van Aldi Süd is vanaf 23 november op het witte doek te zien en zorgt voor een echte blockbustersstemming.

In het middelpunt van het verhaal staan vier astronauten die op een grote missie in een ruimtestation onderweg zijn. Maar plotseling raakt hun proviand op. Het grondstation is eerst radeloos - maar dan komt het reddende idee: waarom niet meteen een heel Aldi Süd-filiaal het heelal in sturen? Hier is van alles te vinden: verse groenten en fruit, pasta, lekkere convenience-gerechten en vele andere bekende eigenmerk producten uit het Aldi Süd-assortiment. Het reclamefilmpje maakt daarbij gebruik van spannende muziek die speciaal voor het filmpje gecomponeerd werd en als dramatisch element wordt het bekende citaat uit de filmklassieker Apollo 13 gebruikt: 'Houston, we have a problem'.



Aldi Süd is daarmee voor de tweede keer in de bioscopen te zien. Afgelopen jaar kwam de retailer met de eerste bioscoopspot waarin oppergod Zeus erkent dat de ware luxe niet op Olympus ligt, maar bij Aldi op aarde.

"Het nieuwe reclamefilmpje geeft onze klanten op humoristische wijze een kijkje in onze gemoderniseerde filialen", zegt Sandra Sibylle Schoofs, marketingleider bij Aldi Süd. Ze vult aan: "Met ons reclamefilmpje is het ons gelukt om een meeslepend verhaal te vertellen dat onderhoudend is voor een goede stemming in de bioscoopzalen en tegelijkertijd het merk Aldi Süd emotioneel beleefbaar maakt."
Publicatiedatum: