Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuwe lijn gesneden appelen voor kinderen

Dankzij een partnerschap met Nickelodeon International is de nieuwe lijn gesneden appelen voorzien van PAW Patrol figuurtjes. Er is keuze uit drie varianten: druivensmaak, perzikensmaak en rode en groene appelschijfjes. 

Het Canadese Freshline Foods maakt het ouders makkelijk om hun kinderen op een speelse manier gezonde eetgewoonten bij te brengen met de lancering van zijn PAW Patrol-lijn gesneden appelproducten. 




De vier nieuwe productlijnen worden in zakjes van 55 gram verkocht die per vijf stuks verpakt zitten in een clamshell. Ieder zakje heeft een eigen ontwerp met een afbeelding van de PAW Patrol puppy's. De verpakking is voor kinderen zeer geschikt om mee te nemen. 



"We weten dat het voor ouders vaak een hele uitdaging is om hun kinderen gezond te laten eten en verantwoorde snackalternatieven zoals gesneden appelen zijn hiervoor een ideale oplossing. Daarnaast zijn deze producten gebruiksvriendelijk, handig mee te nemen en bieden zij variatie," vertelt Noel Brigido, van Freshline Foods. 

"Met behulp van Canada's favoriete kinderprogramma willen we de bekendheid van onze gesneden appelproducten vergroten en kinderen het verband laten leggen tussen gezond snacken en de PAW Patrol figuurtjes," aldus Brigido. 

Voor meer informatie:
Noel Brigido
Freshline Foods Ltd
Tel: +1 888 328 3737