Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Amerikaanse ouders kiezen Chiquita als meest geliefde bananenmerk
Chiquita Brands International presenteerde de nieuwe campagne voor 2017 met de leus: 'We Are Bananas'.
Het bedrijf verandert de communicatie rond het label door aanwezig te zijn in de cultuur en een gesprek op te zetten met de consumenten. De presentatie viel samen met de bekendmaking van de resultaten van het onderzoek 2017 Brand Love Study uitgevoerd door Smarty Pants. Het onderzoek identificeert labels die het hart van kinderen en ouders veroveren in Amerika. Voor de eerste keer in de negen jaar van het onderzoek werd Chiquita vermeld in de resultaten. Het merk werd gekozen tot meest geliefd bananenmerk en stond op de veertiende plaats in de top-50 van labels.
"We zijn vereerd dat ons label voor het eerst in het onderzoek is opgenomen en zo'n hoge waardering krijgt," aldus Andrew Biles, CEO van Chiquita Brands International