Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuwe kruidenverpakking garandeert langere houdbaarheid

Marina, een Israƫlisch teelt- en handelsbedrijf van groenten en fruit heeft onlangs gekozen voor Tadbiks nieuwste verpakking Fresh Lid.



Roni Sofer, directeur Marketing van Marina sprak over Tadbiks nieuwe Fresh Lid, de verpakking die meerdere toepassingen heeft.
 
Waarom koos u Fresh Lid en niet een van de alternatieven?
Fresh Lid biedt de perfecte oplossing voor een handige kruidenverpakking. In Israƫl kopen consumenten meestal losse kruiden, wat niet zo handig is. De bladeren vallen van de stengels en ze zijn niet fijn mee te nemen in een plastic zak. Fresh Lid biedt een hoogwaardige oplossing die gemakkelijk te gebruiken en hersluitbaar en helder is, zodat het product goed zichtbaar blijft.
 
Aan welke behoeften van de consument wordt voldaan?
In de eerste plaats is het belangrijk om de houdbaarheid van bladgroenten en kruiden te verlengen. Terwijl de gemiddelde houdbaarheid 6 tot 7 dagen is, haal je met Fresh Lid de 14 dagen. In een doorsnee koelkast wisten we zelfs de 17 dagen te halen.
 
Ten tweede zocht de consument naar een functionele verpakking; deze was eerder niet beschikbaar. Het gemak is ook een belangrijke overweging; gebruiksgemak en simpele opslag zijn belangrijk voor de consument. Daarnaast is ons motto 'Meer blaadjes, minder stengels', wat niet gegarandeerd kan worden als je in bosjes of bundels verkoopt.
 
We hebben alle vertrouwen in Fresh Lid, dus we zijn van plan deze oplossing te gebruiken om ook chilipepers, gember en cherrytomaten daarin te verpakken. De supermarkten willen Fresh Lid met eigen labels gebruiken en de consument reageert er positief op.
 
Voor meer informatie:
Anat Ron
Tadbik
Publicatiedatum: