Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Prof. Cor Molenaar:

Nervositeit in online food

Lang bleef het relatief rustig in de foodsector. Boodschappen doen was een fysieke activiteit, waar internet weinig mogelijkheden bood enkele kleinschalige projecten daargelaten. Terwijl de non-food sector steeg naar een marktaandeel van ongeveer 10%, bleef food steken op een kleine 1%. Maar dat is nu snel aan het veranderen. Klik hier om de analyse van Prof. Cor Molenaar te lezen
Publicatiedatum: