Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Edeka presenteert nieuwe duurzaamheidscampagne

Het zijn de kleine dingen die de wereld veranderen! Dat is de boodschap van de nieuwe duurzaamheidscampagne van Edeka en het WNF. De start van de campagne werd afgelopen week gemaakt met het nieuwe online-filmpje met heldin Emma: ze handelt in het dagelijks leven bijzonder milieubewust - en transformeert zichzelf daarbij zelfs steeds meer in een panda! In een tweede clip wordt het engagement van Edeka en WNF aanschouwelijk gemaakt aan de hand van een voorbeeld van milieubewust en sociaal verantwoord geteelde bananen.

Vanaf 11 september gaat de campagne verder met een spaarpuntenactie, waarbij Edeka-klanten twintig verschillende exemplaren van de geliefde Schleich-dieren tegen een voordelige prijs kunnen kopen. Daarnaast zijn er veel prijzen te winnen met het panda puzzel-winspel. Meer informatie over het partnerschap tussen Edeka en het WNF is te vinden op www.edeka.de/nachhaltigkeit.



Naast de twee online-filmpjes, die in verkorte versie ook op tv zullen worden uitgezonden, informeren Edeka en het WNF op alle communicatiekanalen over duurzaam handelen en geven zij tips over hoe iedereen zelf in het dagelijks leven iets kan veranderen. Ook direct in de Edeka-filialen is de WNF-panda aanwezig: grote posters informeren over het partnerschap en als 'milieudeskundige' geeft de panda tips over duurzamer boodschappen doen.
Publicatiedatum: