Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
New Yorkse appelhandelaar lanceert displays
Hudson River Fruit Distributors heeft een gloednieuwe, full color bedrukte appeldisplay op de markt gebracht. De doos is de nieuwste toevoeging aan Hudson River Fruits groeiende aanbod aan verpakkingen dat bedoeld is om appelen op verschillende manieren te presenteren om het 'vers van de teler' gevoel tot in de winkel te brengen.
Op de doos is een foto van één van de boomgaarden van Hudson River Fruit afgedrukt die het lokale imago van het familiebedrijf benadrukt. Op de zijkant is een metalen plaquette afgebeeld met een citaat van mede-oprichter Harold Albinder dat verwijst naar de lange traditie van de appelteelt in de staat New York.
"We zijn erg enthousiast om dit nieuwe marketingtool te introduceren dat onze klanten dit najaar zal helpen om een stukje boomgaard naar hun winkels te halen. De display kan gebruikt worden voor lokaal geteelde losse appelen, tote- of polyzakken en onze 'Lil Chief' zakken van 900 gram," legt Pat Ferrara van Hudson River Fruit uit.
Hudson River fruit is een vierde generatie familiebedrijf in New York dat al ruim 54 jaar actief is op de appelmarkt en wordt beschouwd als één van 's lands meest gerenommeerde appelleveranciers. Het bedrijf teelt ruim 21 verschillende rassen en vermarkt jaarlijks 2 miljoen dozen verse appelen.