Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
7 en 8 november

Nieuw AGF-event in Rome

Op dinsdag 7 en woensdag 8 november 2017 zal in het hart van Rome een internationale B2B-meeting plaatsvinden, genaamd 'The Rome Table'. Dit event is gepland in Hotel Parco dei Principi en zal gewijd worden aan de groenten- en fruithandel. 'De Rome tafel' is een terugkerend evenement en zal jaarlijks herhaald worden. De voertaal van het evenement is Engels. 

Het is een nieuw initiatief dat ondersteund wordt door de belangrijkste Italiaanse verenigingen van de industrie, zoals FruitImprese, Alleanza delle Cooperative, Italia Ortofrutta National Union, CSO Italy en Italmercati. De verwachting is dat er ongeveer 100 Italiaanse AGF-bedrijven en 40 kopers uit 20 verschillende landen aanwezig zullen zijn. De sessies zullen qua tijd ongeveer anderhalve dag in beslag nemen. Tijdens dit evenement zal ook het speciale rapport van CSO Italy, genaamd 'Italian Fresh Trends', gepresenteerd worden. 

60% van de Italiaanse bedrijven die aanwezig zullen zijn, zijn middelgrote en grote geselecteerde producenten uit Midden en Zuid Italië en Sicilië en kleinere producenten die gespecialiseerd zijn in plaatselijke merkproducten. 25% van de bedrijven worden vertegenwoordigd door telers uit Noord-Italië en de laatste 15% door groothandelaren die gespecialiseerd zijn in de export van gemengde lading.

Natuurlijk zullen alle betrokken ondernemingen ook nieuwe contacten leggen om te zorgen voor een verhoging van hun klantenbestand, markten en/of de uitbreiding van hun bedrijf in Italië.

De organisatie van het evenement ligt in handen van Omnibus, een Italiaans marketingbureau. De organisatoren zullen de reis- en verblijfkosten voor hun rekening nemen.
Publicatiedatum: