Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Marokkaanse tomatentelers op bezoek bij Albert Heijn

Begin oktober vertrekken vier Albert Heijn collega's naar hun Marokkaanse tomatenleverancier Azura als onderdeel van het zesde uitwisselingsprogramma van de Albert Heijn Foundation. Zij namen Azura medewerkers deze week mee naar Albert Heijn locaties in Nederland. Bekijk hier de video van het bezoek.

Samen bezochten ze onder meer Albert Heijn XL in Purmerend, het distributiecentrum in Pijnacker, onze Nederlandse groentenleveranciers en het hoofdkantoor. Door een kijkje bij elkaar in de keuken te nemen, wisselen de deelnemers kennis uit over de tomatenproductie- en verkoop en stellen ze een business case op: een actuele uitdaging om producten te verbeteren in presentatie, kwaliteit en communicatie.



De Albert Heijn deelnemers van het Albert Heijn Foundation Exchange Program 2017 zijn Marieke Antoni (Categoriemanager Vers Albert Heijn To Go), Jeroen Duijndam (Operationeel Manager Besturing DC Pijnacker ), Martijn Meeuwissen (Concept Developer Formule Albert Heijn) en Edwin Spliet (Operationeel Manager Albert Heijn winkels Den Haag Zuid). In deze blog stelden ze zich voor.

De Azura deelnemers zijn Amandine Rampon (Research & Development Manager), Ayssam El Ghighai (Product Conformiting & Scheduling Manager), Lahoucine Boujnah (Methods Office Manager) en Pierre Galup (Product Scheduling & Coordination Technician).
Publicatiedatum: