Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Fred Heptinstall, CEO van Polymer Logistics Noord-Amerika

''Dankzij houten kratten stijgt de omzet met 6-9%''

Een verpakking kan net zo belangrijk zijn als het product zelf, met name voor verse, bederfelijke voedingsmiddelen. In de markt van vandaag kijken retailers naar nieuwe manieren om de producten die ze verkopen zo mooi mogelijk te presenteren. Daarbij letten zij op kwaliteit, versheid, de houdbaarheid en het beschermen van het product.

"Vanuit ons perspectief zoeken detaillisten manieren om hun klanten een meer bevredigende ervaring te geven", zegt Fred Heptinstall, CEO van Polymer Logistics North America. "Verse producten zijn bestemd voor bepaalde afdelingen. De winkel onderscheidt zich door middel van een hoge kwaliteit en een verse, goedgevulde afdeling. Dit verbetert de winkelervaring en creƫert een concurrentievoordeel voor retailers."



Polymer Logistics 'Herbruikbare Plastic Containers (RPC's) helpen retailers en kwekers zowel hun winst- als tevredenheidsdoelen te behalen. Innovatieve ontwerpen, zoals de houten kratten die door Polymer Logistics is gepresteerd, brengt een 'teeltvriendelijke' sfeer naar de productieafdeling. "De retailers vertellen ons dat ze een stijging tussen de zes en negen procent zien dankzij de presentatie in de houten kratten", zegt Heptinstall.



Gekozen voor groei
RPC's is de afgelopen 10 jaar in Noord-Amerika sterk gegroeid. "Over het algemeen is de houding in de markt sterk veranderd." Heptinstall zegt dat het een spannende tijd is om in dit bedrijf te zijn - en ook een spannende tijd voor verse producten is. "Dit is een van de manieren waarop retailers zich kunnen onderscheiden en dat weten ze. Ze werken hard om ervoor te zorgen dat dat gebeurt."

Voor meer informatie:
Josh Kling
Polymer Logistics
Ph: (813) 614-4140

Terry
Sherrie L. Terry Consulting, LLC 
Ph: (513) 324-6459
Publicatiedatum: