De Aldi Bistro trekt verder
Zo feestelijk als het in Keulen eindigde, zo spectaculair was het begonnen. Na het startschot in april volgde namelijk een regelrechte bezoekersstorm. Dagelijks wisselende menu's gemaakt van verse ingrediënten uit het Aldi assortiment, koffie uit de eigen koffiebranderij evenals geselecteerde wijnen lokten vooral rond het middaguur en in de late namiddag talrijke gasten naar de bistro. Gemiddeld kwamen er dagelijks tussen de 350 tot 450 bezoekers.
Aldi Bistro in het mediapark Keulen
Hun feedback was bijzonder positief over het vers bereidde eten, de gratis aangeboden receptmagazines en het met veel liefde voor detail vormgegeven design van de bistro. Veel bezoekers, die deels ook van ver kwamen, gebruikten de bistro als trefpunt of als gelegenheid om in een aangename sfeer een hapje te eten of van één van de geselecteerde wijnen te genieten. "De Aldi Bistro was vanaf het begin zeer geliefd. De gasten waardeerden de sfeer, de verse ingrediënten en de goede prijs-kwaliteitsverhouding van de gerechten", zegt Sandra-Sibylle Schoofs, Marketing Director bij Aldi Süd.
De menukaart liet zien welke lekkere maaltijden er met het Aldi Süd assortiment gemaakt kunnen worden en dat goed eten niet onnodig duur of ingewikkeld om te maken hoeft te zijn. Het meest gewilde menu was gebraden koolvisfilet met aardappel-komkommersalade, waar een curry-groentensoep met kokosmelk als voorgerecht en vanillekwark met verse aardbeien als toetje bij hoorden. Van de vleesgerechten was gebraden runderreepjes met tomaat, paprika en bandnoedels, een champignoncrèmesoep vooraf en yoghurt met verse frambozen en chocoladerasp als toetje het populairst.
Vanaf begin september zal de Bistro voor circa drie maanden haar deuren openen in München, zodat gasten ook hier kunnen ervaren hoe vers en kwalitatief hoogwaardig de levensmiddelen van Aldi Süd zijn.