Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nestlé USA investeert in online maaltijdenmarkt

Nestlé USA heeft flink geïnvesteerd in de maaltijddienst Freshly. De maaltijddienst, die boxen met onder andere verse groenten en fruit thuis bezorgt, is actief in meer dan de helft van de Amerikaanse staten. Nestlé USA is de hoofdinvesteerder van de totale 77 miljoen dollar die in Freshly is geïnvesteerd. Hoeveel Nestlé precies heeft betaald, is niet bekend. Nestlé stapt in de online kant-en-klare maaltijdmarkt die op dit moment in de Verenigde Staten 10 miljard dollar waard is, waarvan verwacht wordt dat dat aantal nog zal groeien. Als onderdeel van de overeenkomst sluit Nestlé USA's Food Division President Jeff Hamilton zich aan bij Freshly's raad van bestuur.

Bron: Nestlé USA


Publicatiedatum: