Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Dole Europe start nieuwe consumentencampagne

Dole Europe start een nieuwe consumentencampagne. JOM Jäschke Operational Media ondersteunt het bedrijf onder het thema '100% Natural Snacking' met online banner reclames in Duitsland.



De digitale campagne loopt op verschillende sites en portals met een grote reikwijdte in Duitsland. "We zijn blij om Dole Europe te mogen begeleiden", zegt Henning Ehlert, directeur van JOM. "Het is daarbij spannend om in het FMCG-gebied buiten de klassieke gebaande paden te denken, die voornamelijk door tv en drukwerk gevormd worden en de doelgroep via andere wegen aan te spreken."

Dole Europe heeft een nadrukkelijke voorkeur voor deze digitale aanpak. "Het onderwerp merkopbouw via digitale kanalen brengen we al sinds vele jaren succesvol in de praktijk. JOM is in de actuele campagne een competente partner op het gebied van mediaplanning op portalen met een grote reikwijdte", zegt Sonja Schulze, marketingmanager bij Dole Europe.
Publicatiedatum: