Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Dole gebruikt Cars 3 in nieuwe campagne Noord Amerika

Dole start een programma dat gericht is op familiereizen en zomervakanties, waarbij ze gezonde maaltijden en snacks willen creëren. Het programma 'Fuel Up with Dole' start 25 mei en is geïnspireerd op Cars 3 van Disney Pixar. Het programma bevat recepten die op de Cars 3 karakters zijn gebaseerd, vakantie voedingstips, een familiefotowedstrijd met prijzen en andere activiteiten. 



Fuel Up with Dole steunt National Eat More Fruits and Vegetables Day, wat 4 september in de VS en Canada plaats zal vinden. Er zullen deze zomer op bijna 400 miljoen Dole bananen, ananassen, salades en bessen Cars 3 karakters te zien zijn in Amerikaanse en Canadese supermarkten. Bil Goldfield, hoofd communicatie van Dole Food Company: "Na de succesvolle campagnes van Moana en Beauty and the Beast zijn we erg opgetogen om een volgende stap te nemen in onze relatie met Disney. We willen ouders helpen tijdens de zomervakantie en de jaarlijkse autorit."

Voor meer informatie:
www.dole.com/Disney
Publicatiedatum: