Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Lidl Polen promoot groenten en fruit met smurfen

Lidl heeft een nieuwe actie met Stikeez poppetjes, waarbij dit keer de smurfen een hoofdrol spelen. De reclame wordt ondersteund door een reclamecampagne met Darla Ładochy. 


De Stikeez poppetjes zullen aan klanten worden gegeven bij een aankoop van minstens 50 PLN (€11,85). Als ze groenten en fruit kopen, zullen ze nog een ander figuurtje krijgen. De reclame is gekoppeld aan de première van de film 'Smurfs Raiders of the Lost Village'. Er zijn 24 verschillende smurfen om te verzamelen. De actie zal 4 juni beginnen. 

De eerste actie met de Stikeez poppetjes (die groenten en fruit symboliseren) die in de Lidl winkels werden aangeboden, was in februari. De huidige actie wordt gesteund door een reclamecampagne waar Daria Ladoch, een journalist en blogger, aan meewerkt. Vanaf februari 2017 zou ze de reclameambassadeur worden van Lidl. 
Publicatiedatum: