Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Informatiesessies over betrouwbare productinformatie in de AGF

Retailers investeren fors in mechanisatie van distributiecentra, digitaal category management en online verkoop. Om hierin succesvol te zijn, moeten zij kunnen beschikken over correcte artikelgegevens. Het programma DatakwaliTijd 2.0 is daarom opgezet door vertegenwoordigers van retailers, foodservicebedrijven en hun leveranciers. Het doel is het realiseren van correcte, complete en up-to-date artikelgegevens in GS1 Data Source.

GS1, Frug I com, GroentenFruit Huis en enkele stakeholders hebben de afgelopen maanden samengewerkt om te komen tot een praktische toepasbare aanpak voor de AGF-sector. Alle AGF-bedrijven gaan de komende maanden de impact van het programma ervaren.

Informatiesessies over DatakwaliTijd 2.0
Om het belang van DatakwaliTijd 2.0 te laten zien en te delen wat het programma inhoudt, vinden er drie informatiesessies plaats in samenwerking met leveranciers en retailers:
  • 30 mei 2017: Nature's Pride met Albert Heijn als retailvertegenwoordiging, Maasdijk (inclusief rondleiding)
  • 6 juni 2017: ZON fruit & vegetables met Jumbo als retailvertegenwoordiging, Venlo (inclusief rondleiding)
  • 14 juni 2017: GroentenFruit Huis met Detailresult als retailvertegenwoordiging, Zoetermeer
De sessies vinden in de middag plaats van 14.00 tot 17.00 uur. Tijdens deze sessies krijgt u uitleg over welke sectorafspraken zijn gemaakt, hoe het controleren van artikelgegevens als onderdeel van het programma werkt en welke best practices er zijn. Uiteraard kunt u ervaringen uitwisselen met collega AGF-bedrijven en vragen stellen.

Het GroentenFruit Huis en Frug I com adviseren hun leden om bij een van de bijeenkomsten aanwezig te zijn. Aanmelden kan door een email te sturen aan info@ficenter.nl.

Bron: GS1 Nederland
Publicatiedatum: