Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"“Een Kuip(je) druiven vol passie, smaak en innovatie"

EXSA Europe laat De Kuip genieten

Sfeervol, passie en met smaak. Zo brachten de spelers van Feyenoord het spel in een bomvolle Kuip afgelopen woensdag. Maar binnen in de businesslounge was het niet veel anders. EXSA Europe, supporter in hart en nieren, bracht hun kwaliteit en expertise naar de Kuip om bezoekers kennis te laten maken van nieuwe druivenrassen. Met een grote stand vol druiven was de nieuwsgierigheid groot. Met name de 'Moon drops' ofwel 'Sweet Sapphire' kregen grote aandacht. "Dit is compleet iets nieuws voor consumenten en een product wat nog niet te vinden is in de Nederlandse supermarkten" vertelt Eddy Kreukniet, "Het is erg leuk om alle reacties te zien en te horen. Eerst de verwarde blik bij mensen die hier geen druif in zien en vervolgens de enthousiaste reactie na het proeven. Echt geweldig!".



"Een Kuip(je) vol passie, smaak en innovatie!"
Deze tekst was op het etiket te vinden van het doosje druiven wat alle bezoekers meekregen. Een tekst die goed in de smaak viel bij de Feyenoordsupporters en spelers van Feyenoord. "Na zo'n geweldige overwinning was deze tekst er absoluut voor gemaakt", laat Eddy Kreukniet glimlachend weten. "Maar aan de andere kant, voor EXSA Europe is dit ook een mooie overwinning. Wij hebben grote expertise op het gebied van druiven en steken veel energie en tijd in het verder ontwikkelen van nieuwe rassen en productiegebieden wereldwijd. Maar ook aan de marketingzijde maken we video's van al onze productiegebieden om helder inzicht te geven aan onze klanten. Het gebeurt niet veel dat je zo dicht bij de consument komt met je product. Dan geven deze reacties van de bezoekers aan dat je in de juiste richting aan het werk bent en dat is een goed gevoel!"



Meer zien van EXSA Europe, kijk op hun Facebook of Vimeo pagina.
 
Publicatiedatum: