Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Die Maus' nieuw concept van Landgard

Verse groenten, fruit en noten - al deze landbouwproducten kunnen de komende tijd in Duitse winkels komen te liggen in verpakkingen met 'Die Maus'. Telerscoöperatie Landgard heeft hier namelijk verschillende productideeën voor ontwikkeld. Bij de samenwerking tussen Landgard en de WDR mediagroup (die de wereldwijde rechten aan het geliefde tv-karakter heeft), staat het onderwerp duurzaamheid centraal. De handel kan de Maus producten gebruiken om met een individuele productserie kinderen en volwassenen aan te sporen tot het consumeren van gezonde en hoogwaardige levensmiddelen.


Julia Wurzer, teamleidster merken bij de WDR mediagroup: "Die Maus biedt de handel nieuwe impulsen aan de point of sale waarbij duurzaamheid op de voorgrond staat. Het bekende licentiemerk spreekt zowel kinderen als volwassenen aan. Bij producten met die Maus erop is er altijd iets te ontdekken en op speelse wijze te leren. Dat vinden alle generaties leuk." Op de verpakkingen met Die Maus erop worden namelijk ook ingewikkelde zaken op vermakelijke en begrijpelijke wijze uitgelegd.

Die Maus is een sterk en geliefd licentiemerk: er zijn al meer dan 300 succesvolle licentieproducten uit de meest uiteenlopende productcategorieën verkrijgbaar. Het oranje tekenfilmfiguur is de ster van het tv-programma 'Sendung mit der Maus', waarin zij op onderhoudende wijze kennis overdraagt aan grote en kleine toeschouwers. Met in totaal circa twee miljoen kijkers per week en meer dan 100 nationale en internationale prijzen is het hoogwaardige tv-format zo succesvol als geen ander tv-programma op de Duitse televisie.
Publicatiedatum: