Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Geslaagde promotiestunt?

Bestelmuur Jumbo trekt wel aandacht, maar geen gebruikers

Supermarktketen Jumbo promoot de uitbreiding van zijn online activiteiten naar Rotterdam met een tijdelijke bestelmuur. Klanten kunnen de streepjescodes van producten in de app van Jumbo scannen om direct een bestelling te plaatsen. De muur trekt wel de aandacht, maar geen klanten. "Als ik daadwerkelijk bananen wil kopen, dan loop ik hiernaast wel bij de Spar naar binnen. Ik kan me niet voorstellen dat mensen hier een heel boodschappenlijstje bij elkaar gaan staan scannen", aldus een passant.



Bron: Distrifood / FoodHolland

Publicatiedatum: