Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
dit jaar op zoek naar meer dan 100 nieuwe collega’s

Nature’s Pride introduceert video’s om nieuwe collega’s te werven

In 2016 verwelkomde Nature's Pride 75 nieuwe werknemers. Dankzij de groei in populariteit van ready-to-eat fruit, bessen, off-season producten en exoten is het bedrijf in Maasdijk dit jaar op zoek naar meer dan 100 nieuwe collega's. Dat vereist een doordachte wervingsstrategie. Eén onderdeel hiervan is videomarketing.

Video is niet alleen perfect geschikt om in het huidige medialandschap de aandacht te trekken, maar ook dé ideale manier om een duidelijk beeld van het bedrijf te geven. Er zijn voor diverse afdelingen video's gemaakt die Nature's Pride door middel van advertenties op online kanalen gericht aan specifieke doelgroepen kan laten zien d.m.v. 'doelgroep targeting' op bijvoorbeeld demografische gegevens, interesses, opleiding en werkervaring.

Dankzij de video's wordt er gezicht gegeven aan Nature's Pride en kan de kijker vanaf de bank direct kennis maken met de bedrijfscultuur. Nature's Pride verwacht hiermee interesse te wekken bij potentieel nieuwe werknemers en zo het aantal kwalitatieve sollicitaties te verhogen.

Benieuwd geworden naar de video's? Je bekijkt ze hier:









Publicatiedatum: