Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

The Greenery en Greenco promoten Nederlandse vruchtgroente tijdens EDEKA Hausmesse

Afgelopen weekend waren namens The Greenery Edwin den Hollander en namens Greenco Jan Zegwaard aanwezig tijdens de EDEKA Hausmesse in Hof. Met een kas als groente-mini-wonderland konden de in grote getale aanwezige EDEKA winkelmedewerkers kennis maken met de Nederlandse vruchtgroente, de telers en kregen ze uitleg over de duurzame teelt van de verschillende producten. Voor zowel jong als oud was het een ware ontdekkingsreis langs de verschillende tomaten en snackgroente die natuurlijk volop geproefd konden worden. Ook de hommels, beschikbaar gesteld door Koppert, trokken de nodige aandacht.



De bezoekers van de beurs waren erg enthousiast over het assortiment en de smaak van de producten. Daarnaast waren ze onder de indruk van schaalgrootte van de teeltbedrijven, maar ook over de duurzame wijze waarop de producten in de kassen worden geteeld. Met name manier waarop met energie en waterverbruik wordt omgegaan sprak tot de verbeelding.



Zowel The Greenery, Greenco én EDEKA kijken terug op een geslaagde presentatie.
Publicatiedatum: