Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Waarom Mercadona afstapte van voorverpakte AGF

Mercadona is een gevestigde naam in Spanje. Maar zoals elk bedrijf heeft ook deze supermarktketen pieken en dalen gekend. Voor de crisis verkocht Mercadona voorverpakt groenten en fruit. De directie was in de veronderstelling de klanten hiermee een dienst te bewijzen door gemak te bieden. Klanten lieten de voorverpakte AGF juist links liggen, omdat ze zelf geen selectie meer konden maken. Zo kon het gebeuren dat er rondom de supermarkten marktkraampjes werden opgetuigd door ondernemers die op dat gat sprongen en losse groenten en fruit begonnen aan te bieden.



Lees hier het volledige artikel.
Publicatiedatum: