Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Felicitaties, traktaties en vernieuwingen op Jubileumbeurs Gebroeders Van Aarle

Tholen – Afgelopen maandag 13 en dinsdag 14 maart 2017 zetten klanten en de AGF-groothandel Gebroeders van Aarle elkaar in het zonnetje. Frans van Aarle werd gefeliciteerd met het 50 jarig jubileum van het bedrijf, de klanten werden bedankt en geïnspireerd op de jubileumbeurs. Toeleveranciers die op de beurs stonden, waren uitgekozen omdat zij de ondernemers kunnen ontzorgen, vernieuwende producten bieden of aanvullende foodproducten presenteerden. Ook waren er toeleveranciers van specialties of merkproducten. In bijgaande fotoreportage zijn alle standhouders te zien.


Lekker bijkletsen in de VIP-room. Dorien en Jack (midden) zijn al 20 jaar klant bij Gebroeders van Aarle. Links Daphne en rechts Frans van Aarle

Wedstrijden
Van Aarle had een tweetal ludieke wedstrijden georganiseerd. In de ene wedstrijd ging het om het maken van de leukste selfie. Die moest ergens op de beurs genomen worden, met op die selfie het logo van de jubileumbeurs. Bij de andere wedstrijd ging het om het vullen van de stempelspaarkaart, stempels waren bij iedere stand te krijgen. Ter herinnering kon iedereen in het fotohokje een grappige pasfoto maken om als aandenken mee te nemen.


Ook toeleveranciers brachten een bezoek aan de jubileumbeurs. Vlnr Rick van de Ven (ZON), Aart Bezemer, Rick de Deken van Aartsenfruit en Leander van de Griend (ZON).

Combinatie
Zo'n tweehonderd klanten hadden zich ingeschreven voor de jubileumbeurs die voor het eerst plaatsvond in combinatie met twee andere evenementen, de Voorjaars Speciaalbeurs en de Voets Specialiteiten Voorjaarsbeurs. Het was daarom aangekondigd als Dé foodspecialiteitenbeurs van het voorjaar. Rond de 1000 bezoekers hadden zich daarvoor aangemeld. Het was een gemixt publiek dat op elkaars beurs rondliep en de beurzen waren voor iedereen interessant. Specialiteiten als kaas, wijn en noten liggen tegenwoordig ook bij de groentespeciaalzaken. Soepen en sappen zijn dan weer afgeleide AGF-producten, die als delicatesse worden bestempeld.


De jubileumbeurs besloeg twee dagen, drukke en rustige perioden wisselden elkaar af

Online wereld

Gebroeders van Aarle zelf introduceerden op de beurs ook een vernieuwing. "We maken de stap naar de online wereld. Het online bestelsysteem hebben we samen met klanten ontwikkeld en zit nu in de laatste testfase. Alle klanten kunnen daar binnenkort gebruik van gaan maken. Op deze beurs kunnen ze er alvast mee kennismaken en uitleg krijgen", vertelt Kelly van Aarle. "Sommige klanten zijn bang om het oude contact met ons te verliezen, maar dat is zeker niet de bedoeling. We hopen juist meer tijd voor het klantencontact over te houden en ook dat zij weer meer tijd hebben voor hun klanten. Het online systeem haalt de 'ruis', bijvoorbeeld door de vaste bestellingen online te doen, weg in de communicatie."


De producten, aankleding en belichting vormden samen een kleurrijk geheel

Ontzorgen
AGF-groothandel Gebroeders van Aarle wil haar klanten zoveel mogelijk ontzorgen. De uitgenodigde toeleveranciers van Van Aarle boden vaak services waarmee ondernemers tijd kunnen besparen, zoals Otten AGF met panklare groentes en rauwkost salades, het exoot van de maand abonnement bij Nature's Pride, maaltijdcomponenten van Van Dirven en de maaltijdconcepten van Culicare catering.

Klik hier voor de fotoreportage