Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Meerdere zakjes met gesneden appelen in verzamelverpakking
Crunch Pak, leverancier van gesneden appelen, maakt bekend dat ze Multipacks gaan uitbrengen, kleinere zakjes die in een grotere zak verpakt zijn. Deze zullen binnenkort in de winkels verkrijgbaar zijn. Afzonderlijke zakjes Crunch pak appelen, die voorheen in plastic bakjes werden verkocht, worden nu verpakt in draagbare plastic zakjes met een aantrekkelijker design voor klanten.
Crunch Pak wil de klanten graag voorzien van innovatieve snackproducten, dus de Multipack was een logische stap voor het bedrijf. Aangezien gemakkelijke verpakkingen steeds populairder worden, kopen mensen snel gezonde producten die leuk en makkelijk zijn.
Tony Freytag, onderdirecteur van Crunch Pak: "Onze focus ligt op het helpen van mensen die gezondere snacks willen eten. We evalueren onze producten constant om te kijken hoe we ze kunnen verbeteren, innovatie zit in ons bloed! Dus toen we zagen dat er behoefte was naar compactere producten, wisten we dat we onze verpakkingen moesten veranderen.
Door de appelen in aparte zakjes in een grote zak te verpakken, zullen de luchtdoorlatende zakken opgeslagen kunnen worden op plekken waar de bakjes niet hadden gepast. de multipack is ook makkelijker te vervoeren door de toevoeging van handvatten, waardoor ook in drukke situaties snel gesnackt kan worden. Afbeeldingen van Disney en Marvel figuren op de verpakking zullen het product laten opvallen in de winkel en zullen kinderen aanspreken.
Freytag: "We zijn er zeker van dat consumenten dit product graag willen kopen vanwege verschillende redenen. Ze besparen tijd doordat de appelen al gesneden zijn. De zakken zijn makkelijk mee te nemen en de kinderen zullen hun favoriete figuren op de zak geweldig vinden. Het is een win-win situatie voor iedereen."