Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuw logo voor Jazz appelen

Jazz appelen krijgen een nieuw logo dat hun positie als kwaliteitsappel zal versterken. Jazz appelen werden ontwikkeld in Nieuw-Zeeland en zijn een kruising van de rassen Royal Gala en Braeburn. Zestien jaar later heeft het zich ontpopt tot wereldwijde favoriet en wordt het in tien landen geteeld onder strikt toezicht van T&G Global, eigenaar van het merk.


T&G hardfruitmanager Darren Drury legt uit dat met de nieuwe look van Jazz appelen een fikse investering gemoeid is. Het nieuwe logo wordt in alle aspecten doorgevoerd: van verpakkingen, reclame tot proeverijen en digitale platforms.



"Op basis van consumentenonderzoek zagen wij mogelijkheden om de premium positie van ons Jazz merk te versterken. De concurrentie is groot in deze categorie en het is dan ook erg belangrijk om nieuwe consumenten aan te trekken. Na overleg met onze telers, handelaren en klanten hebben we besloten dat de tijd rijp was om 'op te frissen'. 



Drury vertelt dat de appelen het komende seizoen van het nieuwe logo voorzien zullen worden van T&G Global's ENZA, zodat consumenten er zeker van zijn dat zij appelen kopen van hoge kwaliteit. T&G is bovendien blij met de constante groei en vraag van Jazz op traditionele markten zoals Duitsland, het verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten en op nieuwe markten zoals Thailand, China, Vietnam en Japan.

"We hebben onze aanwezigheid op de belangrijkste markten vergroot en we steunen onze telers met jaarronde teeltprogramma's. We zijn echter ook op zoek naar nieuwe groeimogelijkheden. Het is een spannende tijd voor Jazz en we kijken er naar uit om onze nieuwe look, die dit jaar wereldwijd uitgerold wordt, te delen met klanten, telers en consumenten."
Publicatiedatum: