Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuwe verpakking Calinda-aardbeien

Met de start van het nieuwe seizoen van Calinda aardbeien introduceert Special Fruit een nieuwe verpakking. De verpakking heeft een deksel met een inkeping waarin je op verschillende manieren kan communiceren over je merk én product. Afhankelijk van het te vertellen verhaal, vul je de inkeping met een leaflet, een booklet of een label. Vele opties zijn mogelijk en kunnen zorgen voor een aangepast verhaal en design.



"Voor de aardbei Calinda, werd een booklet gekozen, die de consument meer vertelt over de herkomst, de variëteit en die enkele tips voor gebruik en smaakcombinaties meegeeft. Naast het display is er voldoende ruimte over om de kwaliteit van het product te beoordelen. We geloven dat deze innovatieve verpakking de consument zal verleiden en dat het herhalingsaankopen zal aanmoedigen. In vergelijking met de vorige verpakking, besparen we hier op verpakkingsmateriaal, wat perfect binnen de duurzaamheidsstrategie van Special Fruit past."



Het nieuwe deksel zal gebruikt worden op de verpakking van 400 gr.

www.specialfruit.com

Publicatiedatum: