Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

SanLucar presenteert nieuwe reclamespot „Amor, Amor“

"Amor, Amor" is de titel van het nieuwe reclamespotje van SanLucar. Deze zal vanaf 13 februari op alle belangrijke Duitse televisiezenders zoals RTL, Pro7 en SAT 1 te zien zijn.

De hoofdrolspelers in het zonnige spotje zijn geen acteurs, maar echte telers en plukkers van de jarenlange teeltpartner Antonio Llusar, een traditioneel familiebedrijf uit Castellón bij Valencia. Zij moeten de mensen bekend maken met een echte innovatie bij mandarijnen.



Terwijl we verschillende smaakrichtingen vooral van appelen kennen, introduceert SanLucar nu ook bij mandarijnen twee smaakrichtingen: fris/fruitig en intensief/zoet.
Uit enquêtes is namelijk gebleken dat de consument blij zou zijn met een dergelijke keuzemogelijkheid. Geheel passend bij de slogan 'Taste the SUN' van SanLucar zal de tv-spot er met veel vrolijkheid en muziek voor zorgen dat heel Duitsland trek krijgt in de heerlijke smaak van SanLucar.

Fruit Logistica
Het nieuwe spotje verschijnt direct na de Fruit Logistica, die van 8 tot en met 10 februari in Berlijn plaatsvindt. Op de internationale beurs zal SanLucar met 144 vierkante meter een nog grotere stand hebben dan in de voorgaande jaren. Er is dus veel plaats om het kwaliteitsmerk te leren kennen en om bijvoorbeeld de nieuwe smoothies en natuursappen te proeven die in Duitsland en Oostenrijk verkocht worden.

Bezoek de stand van SanLucar op de Fruit Logistica in hal 6.2, stand C08

Publicatiedatum: