Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Initiatief van food marketeers Joost van Veen en Maurice Wubben

GreenScope Travel in maart van start met food- en inspiratietrip naar Tokyo & Seoul

Onder de naam GreenScope Travel starten de reislustige versmarketeers Joost van Veen en Maurice Wubben in 2017 met het organiseren van inspirerende food trips met deelnemers uit de agro-food sector. De eerste reis is al meteen naar Azië, waarbij Tokio (inclusief Foodex, dé AGF beurs van Japan) en Seoul worden bezocht. Hier wordt kennis gemaakt met de gezonde voedingsgewoonte van de Japanner en met de high tech die Samsung biedt rond voeding en gezondheid.

Samen reizen en ter plekke kijken, proeven, voelen, ruiken, vragen en discussiëren voedt de maag, de hersenen en dus ook de geest. Dit maakt deelnemers betere beleidsmakers in deze snel veranderende wereld. Daarom zetten Van Veen (Vision Kitchen) en Wubben (versmarketeer) zich in om partijen kennis te laten maken met ontwikkelingen elders in de wereld op het gebied van teelt, horeca, retail en voeding. De wereld wordt kleiner en wat ver weg lijkt, kan zomaar heel dichtbij blijken te zijn.



Per jaar worden twee verre reizen georganiseerd en tussentijds staan enkele kortere trips op het programma voor een speciaal samen te stellen groep Fresh Pioneers. De website www.greenscopetravel.nl geeft exact het doel en programma voor 2017 weer.

De eerste reis vindt plaats tussen 6 en 13 maart 2017 en voert rechtstreeks naar Tokio om na enkele dagen door te vliegen naar Seoul. In Tokio staat de Foodex op het programma en bezoeken we een aantal Japanse retailers, horeca gelegenheden, de Nederlandse ambassade en kennisinstituten.

Seoul & Korea zijn de wereld van Samsung en een groot high tech land met ook een geheel eigen eetcultuur en principes. Daar leren we over de samensmelting van hightech en food. En de marketing power van Samsung.

Voor meer informatie over deze reis en over GreenScope Travel kun je je wenden tot Joost van Veen via joost@greenscopetravel.nl of Maurice Wubben via M 06 46 620 320.

Publicatiedatum: