Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

DOOR sinds start met 250 hectare uitgebreid

Ieder jaar organiseert DOOR een nieuwjaarsreceptie om met haar leden, medewerkers en relaties te proosten op het nieuwe jaar. Naast het gezellig met elkaar bijpraten was er ook een officieel moment. Voorzitter Jack Groenewegen blikte terug op het afgelopen jaar. Directeur Jan Opschoor nam de bezoekers mee in de toekomstvisie DOOR 2020.

Terugblik Jack Groenewegen
Coƶperatie DOOR ontwikkelt zich gezond volgens Groenewegen. Qua areaal is DOOR ieder jaar gegroeid. In 2013 zijn we met 270 hectare gestart en nu hebben we een totaal areaal van 520 hectare met 40 leden. In zijn speech verwelkomde Groenewegen Red Harvest en J.A.M. van Marrewijk als nieuwe leden. Door de komst van deze leden is het tomatenassortiment verder uitgebreid. Om het product te kunnen verpakken is er een tweede DC geopend. Ook het areaal hoge draad komkommer van Green Diamonds neemt toe met 11 hectare.

Toekomstvisie 2020
Jan Opschoor nam de aanwezigen mee in de toekomstvisie van DOOR. "De komende jaren zal DOOR de gekozen positionering 'House of the Leading Brands' verder uitbouwen. Daarbij staan de productmerken Prominent, Purple Pride, Green Diamonds, PapriCo, SweetPoint en Greenco centraal en is DOOR ondersteunend. De strategie is gericht op het verder versterken van onze merken en onze ondernemers, aldus Jan Opschoor. Dit gaan we onder andere realiseren door te blijven investeren in Trade marketing en Ketenmanagement. Maar ook door er voor te zorgen dat wij inspelen op de ontwikkelingen om ons heen. Andere belangrijke speerpunten zijn dan ook informatiemanagement, duurzaamheid en business development." Opschoor sloot zijn presentatie af met de opmerking dat hij trots is dat hij voor zo'n club ondernemende telers mag werken. Hij ziet de toekomst van DOOR met vertrouwen tegemoet.
Publicatiedatum: