U krijgt een antwoord op volgende vragen:
- Wat is CRM precies en hoe kan het u concreet helpen?
- Hoe wordt uw organisatie nu écht 'customer centric' dankzij CRM?
- Waar moet u op letten tijdens de implementatie van CRM?
- Welke resultaten kan u verwachten van CRM op lange en korte termijn?
- Waarom zit u goed bij Microsoft Dynamics CRM?
- Wat is de visie en strategie van Microsoft mbt CRM?
Waarom u er beslist bij moet zijn:
- Advies recht uit de food sector voor de food sector!
- Demo op basis van concrete pijnpunten (Microsoft Dynamics CRM)
- Geen sales praatjes: het verhaal van de klant staat centraal!
- Rechtstreeks contact met een CRM-expert van Microsoft
Met medewerking van:
- Kevin Huizer, Marketeer en CRM-projectleider bij Van Gelder, deelt zijn ervaringen uit eerste hand en demonstreert de oplossing.
- Rik Vera, 'tought leader' en adviseur op het vlak van o.m. CRM en Customer Centricity, vertelt u haarfijn hoe u dankzij CRM komt te weten waar uw euro's écht renderen.
- Pieter Burghouts, Marketing Manager CRM Online bij Microsoft Nederland, komt de visie en strategie van Microsoft toelichten.