Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Haisheng Group, China

"We vermarkten onze producten via diverse retailkanalen"

"Tot nu toe hebben we in 16 Chinese provincies, waaronder Shaanxi, Gansu, Shandong, Yunnan en Hebei, 70 boomgaarden aangelegd. We werken altijd volgens de standaarden van de Europese Unie bij de aanleg van onze boomgaarden en we importeren onze jonge bomen uit het buitenland. Ons totale areaal bedraagt ruim 6.667 hectare. We zijn vooral actief op het gebied van de appel-, peren-, kiwi-, citrus-, tomaten-, zachtfruit- en wortelteelt, zowel wat betreft het kweken van bomen als de installatie van materialen," vertelt een woordvoerder van de Haisheng Group. 

Een teler plukt appelen

Modern bedrijf

"We verkopen onze producten online en offline onder ons premium merk 'Zhichun' en populaire merk 'Qinggu Tianyuan'. We verkopen onze groenten en fruit in supermarkten en gemakswinkels in grote en middelgrote steden in heel China, waaronder OLE, BLT, Lespuer, Yongshui Supermarkets, RT Mart en Walmart, evenals via high-end-ketens zoals Hema en 7-Fresh en gemakswinkels zoals Pagoda, Xianfeng en Guoduomei. Onze online verkoop berust hoofdzakelijk op de samenwerking met Tmall en JD."

Tomaten

Aardbeien

"Op het gebied van verpakkingen maken we gebruik van verpakkingsmaterialen die het meest gebruikelijk zijn op de markt, zoals kartonnen dozen, PET, papieren dozen, etc. Al onze producten worden zo gebruiksvriendelijk mogelijk verpakt. Ons onderzoeks- en ontwikkelingsteam heeft ook een aantal nieuwe verpakkingen voor onze eigen producten ontwikkeld. Dankzij deze gebruiksvriendelijke verpakkingsoplossingen kunnen we de kostprijs verlagen en consumentenervaring verbeteren."

Fruitafdeling bij een retailer

Boomgaard

"Haisheng richt zich momenteel op de binnenlandse afzet en heeft de ontwikkeling van de overzeese markt tijdelijk op een laag pitje gezet. De belangrijkste reden hiervoor is dat al onze boomgaarden zich in China bevinden en het fruit beperkt houdbaar is. Op de lokale markt kunnen we de kwaliteit en versheid van onze producten het best garanderen. Uiteraard hopen we in de toekomst nieuwe, overzeese exportmarkten te openen zodat ook consumenten in het buitenland van onze producten kunnen genieten."

Voor meer informatie:

Haisheng Group
www.chinahaisheng.com

Publicatiedatum: