Appelmerk Ambrosia zal deze week een nieuwe merkidentiteit onthullen op de PMA Fresh Summit in Orlando. Volgens gegevens van Nielsen FreshFacts waren Ambrosia-appelen de best verkochte merkappelen in de Verenigde Staten voor het oogstjaar 2017 met meer dan 20 miljoen dollar omzet.
"De McDougall-familie heeft een erfenis van het telen van kwalitatief hoogstaand fruit en CMI is verheugd om de Ambrosia-appelen te presenteren," zei CMI's Brand Manager, Rochelle Bohm. "Hun technieken voor het telen van Ambrosia-appelen worden al meer dan een decennium geperfectioneerd, wat heeft geresulteerd in een consistente appel met een fijne knapperigheid en een zoete, honingachtige smaak."
"Dit is een grote gebeurtenis voor iedereen bij CMI", aldus George Harter, vicepresident marketing. "De tijd is rijp voor een opfrissing van het merk. CMI heeft hard gewerkt om het bedrijf te positioneren als biologische marktleider in de sector met 6 van de 10 beste appelmerken in de VS, waarvan 5 ook biologisch beschikbaar zijn, waaronder de Ambrosia."
"We zijn zeer enthousiast over de opfrissing van het merk Ambrosia", zei Bohm. "Met de ervaring en passie van onze telers zijn we ervan overtuigd dat we de lat voor dit ras hoog leggen." Bohm onthulde dat het bedrijf een paar trucs in petto heeft voor de show en nodigt retailers en marktleiders uit om naar hun stand te komen.
CMI zal het nieuwe gezicht van de Ambrosia-appelen onthullen tijdens de 2018 PMA Fresh Summit in Orlando op standnummer 2483 en in de showcase-arena voor nieuwe producten.
Voor meer informatie:
Danelle Huber
CMI Orchards
Tel: +1 (509) 888-7769
danelleh@cmiorchards.com
www.cmiorchards.com