Dinsdag 6 november vindt het vierde AGF Trendcafé van 2018 plaats. Het thema is: Beleving op de winkelvloer. Een drietal experts deelt hun kennis over de gang van zaken in retail land en triggers voor consumenten om de ‘Koopknop’ aan te zetten.
Locatie: Escape Factory BV, Gedempt Hamerkanaal 267, 1021 KP Amsterdam.
Programma:
15.30 Ontvangst
16.00 Aftrap door de organisatie
16.05 Dirk Mulder, Sector Banker ING: Ontwikkelingen in retail
16.30 Rupert Parker Brady, oprichter en directeur van Retaildenkers: Beleving op de winkelvloer
17.00 Tim Zuidgeest, founder ST&T Research over Neuroreality; What’s next in Retail tech?
17.30 Belevingssafari bij Jumbo Food Markt Amsterdam. Wat kan er beter?
18.15 Afsluiting in de Escape Factory
18.45 Snelle file vermijdende hap volgens het concept: jij kiest, wij betalen. Hiervoor gaan we terug naar de Jumbo Food Markt waar het uitkiezen van je eigen maaltijd een beleving op zich is. De maaltijd van je keuze kun je vervolgens in goed gezelschap van de mede AGF Trendcafé-leden en sprekers opeten in het restaurant van de Jumbo Food Markt.
Over de sprekers:
"Dirk Mulder opent het AGF Trendcafé met een algemene beschouwing over de ontwikkelingen in retail. Denk daarbij aan: Gang van zaken bij een aantal retailformules, Demografie, Internet en Technologie en vers.
Rupert Parker Brady trakteert ons op een smakelijk verhaal met als titel ‘Beleving op de winkelvloer.’ Vanaf 2015 profileert hij zich als retailexpert en commentator voor kranten, radio, online en televisie. Bij BNR Nieuwsradio bespreekt hij wekelijks de actualiteit in de retailwereld bij het programma 'Zakendoen met'. Brady was twee jaar lang juryvoorzitter van de Dutch Marketing Awards. Op 18 mei 2018 is zijn nieuwste boek Appie Tomorrow verschenen dat hij in opdracht van Albert Heijn heeft geschreven over de toekomst van foodretail. Kortom een veelzijdig retailexpert die met ons zijn kennis komt delen over beleving op de winkelvloer.
Tim Zuidgeest, noemt zichzelf neuromarketing-evangelist en is oprichter van ST&T Research Retailers en merken weten hoe producten het beste top of mind komen. Tenminste, dat denken ze. Want ze kunnen natuurlijk niet in het hoofd van de consument kijken. Of wel? Grensverleggende technologieën kunnen heldere antwoorden geven op lastige vragen. EEG, eye tracking, biometrics en emotion recognition behoorden al tot de gereedschapskist van neuromarketeers, maar wat als je daar virtual reality aan toevoegt? Dat krijg je te horen op 6 november", aldus de organisatie.
Kosten: Voor leden van AGF Trendcafé is deelname gratis. Niet leden betalen € 125 voor een losse bijeenkomst.
Aanmelden: vandenoever@groentenfruithuis.nl