Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Royal Pride Holland zet waardetransport in

Met ingang van vandaag zet Royal Pride Holland een nieuw middel in om duidelijk te maken dat de tomaat een waardevol product is dat boordevol zit met Vitaliteit. Jelle Kuyvenhoven transport was toe aan een nieuwe trekker en heeft ditmaal gekozen voor de nieuwste Volvo FH16-750. Dit was een mooie gelegenheid om ook de trailer van Kuyvenhoven te restylen. Om de boodschap van Royal Pride Holland dat zij ‘op een duurzame manier Vitale tomaten telen’ op een sprekende manier duidelijk te maken, is aan Rellebel reclame uit Naaldwijk gevraagd hiervoor een ontwerp te maken.



Chiel en Michel kwamen met het idee om de trailer uit te voeren als ‘WaardeTransport’ met de ‘look’ van een kluis. Dit idee sprak ons direct aan en na een week of twee heen en weer mailen van ontwerpen, waren we er redelijk uit. Tijdens het bespreken van het ontwerp met Cees de Rijke van Tanco reclame werd het idee geboren om de tekst reflecterend te maken zodat deze ook in het donker goed te lezen is en hierdoor werd het plaatje compleet. Met het inzetten van dit rijdende reclamebord wil Royal Pride Holland consumenten duidelijk maken dat een vracht tomaten niet zómaar een bulk product is maar ’20 ton Vitaliteit’


Publicatiedatum: