

Mededelingen
Vacaturesmeer »
Tweetende AGF'ers
Laatste reactiesmeer »
- “De AGF-specialist profiteert ook van onze stap naar het retailschap” (2)
- Zwitserland: Coop neemt Siroop over (1)
- Aartsenfruit viert 40 jarig jubileum Mart Vergouwen (3)
- "Ananasje zonder jasje" (1)
- Scelta Taste Accelerator nu verkrijgbaar voor horeca (2)
- Overzicht wereldmarkt appelen (1)
- Transportcriminaliteit in 2017 stabiel ten opzichte van 2016 (2)
- Diepvriesproducten populair in Duitsland (1)
- "De meeste Marokkaanse truffels gaan naar Qatar en Saoedi-Arabië (1)
- Honingtomaat niet langer exclusief voor de AGF-specialist (2)
Top-5 gisteren
- Er is gisteren geen nieuws gepubliceerd.
Top-5 afgelopen week
- Honingtomaat niet langer exclusief voor de AGF-specialist
- Drie ton cannabis in vrachtwagen met sla en sinaasappelen
- "De peenhandel valt stil omdat retailers geen hogere prijs willen betalen”
- “De AGF-specialist profiteert ook van onze stap naar het retailschap”
- Tien grootste glasgroententelers bezitten bijna 10 procent totaal areaal
Top-5 afgelopen maand
Koerslijstmeer »
Wisselkoersen t.o.v. Euro
Bron: ECB
Weer & verkeer
Lancering Driscoll's of Europe

Het merk Driscoll’s zal over de gehele Europese markt onder deze merknaam gecommuniceerd worden, het productassortiment bestaat uit aardbeien, frambozen, blauwe bessen en bramen. Het moederbedrijf Driscoll’s in Watsonville, (Californië) heeft een aanzienlijk belang in het bedrijf. Zij zal met een wereldwijd telersprogramma de specifieke groeiontwikkeling van het assortiment in Noord-Afrika en in het Europese continent nauwlettend in de gaten houden en erop toezien dat de hoogstaande kwaliteit van het merk Driscoll’s wordt gewaarborgd.
"Driscoll's is in de Verenigde Staten in de gehele lijn zeer succesvol op het gebied van marketing en productontwikkeling door de toepassing van de 'Year round Berry Patch strategie'. We willen hetgeen we van deze benadering hebben geleerd in de Europese markt toepassen. Wij menen dat onze toenemende binding met deze nieuwe organisatie een scherper zicht zal geven op het bereiken van dit doel", aldus Soren Bjorn.
De nieuwe organisatie Driscoll's of Europe is een samenvoeging van Berry Gardens BV en Berry Gardens Plants in Breda. Aan deze organisatie zullen in de toekomst de overige Europese B.V.’s worden toegevoegd.

Theo Houwen is benoemd tot Managing Director van 'Driscoll's of Europe'. Theo Houwen is ruim 19 jaar werkzaam in de Europese voedselindustrie, de laatste jaren als directeur van Bonduelle Noord Europa. Het hoofdkantoor van Driscoll’s of Europe is gevestigd in Breda. "Met de ondersteuning uit de VS, zullen we onze marktpositie uitbreiden en Driscoll’s op de kaart zetten als een sterk en krachtig merk in Europa,” aldus Theo Houwen.
"Berry Gardens heeft in de afgelopen jaren een positie verworven in de Europese markt. Door nauwe samenwerking en kennisoverdracht tussen onze medewerkers wereldwijd zal Driscoll's of Europe een belangrijke bijdrage gaan leveren aan het algehele strategische beleid van Driscoll’s,” aldus Miles Reiter, Chairman/Ceo Driscoll’s.
De vierde generatie van het familiebedrijf Driscoll’s heeft inmiddels de leiding van het bedrijf in handen. Driscoll’s, gebruikt natuurlijke technieken om de diverse variëteiten te telen welke leiden tot de oogst van "The Finest Berries in the World®". De missie van het bedrijf is 'Continually Delight Berry Consumers'. Driscoll's conventionele en biologische aardbeien, frambozen, blauwe bessen en bramen worden wereldwijd door onafhankelijke boeren geteeld en zijn het gehele jaar verkrijgbaar.
Contact Europa:
Theo Houwen
T. + (0)76 513 7000
Publicatiedatum: 11-3-2009
Plaats een reactie:
Ander nieuws uit deze sector: